Bapak ahh kan , KAU TALAM DUA MUKA SIAL !

Eh , first day sekolah macam baik jee . peramah lah kott . Then kononnya kauu tuh cantik sangat ramai yang tergila-gila nak kau jadi kawan dorang . Aku still tak kesahh kot . But , kau dah melampau ! Weh BODOH aku cakap dengan kau dalam bahasa melayu baik baik ,  kau jawap depan aku dalam bahasa melayu dengan cara kurang ajar apa cerita hah ? Beb , jadi manusia jangan BODOH sangat . Tahu lah kau POP dekat sekolah . Bapak ah kan , BUDGET gila wehh , Kau dah melampau . Wehh , if first day tuh aku tak tegur kau maybe kau melayang dohh . Adohh .

Dah lah tadi main bola jaring over gila . Kau tahu tak kau dah gerak kaki ? ! apalagi , bola biru lah wehh . Yang kau BODOH sangat pergi terus main kenapa ? Beb , budak kelas sebelah tak puas hati dengan cara kau main . And tak terlupa , kawan - kawan kau yang dengan kau sekarang nih pun kecik hati dengan kau lah . Tahu tak ? BAPAK AHH KAN ! Konon je kau pernah wakil 8 (1) so what ? Macam dorang semua tak pernah WAKIL sekolah dorang . Entah entah masa wakil pon kau gerak kaki then dahh out kau still main kott . Wehh , ramai yang kata kau tak pandai main . Aku pun tak pandai main , so aku tak buat buat yang aku ni pandai main . Aku tak macam kau lah BODOH . Aku kesian tengok kau . Kau takde pendirian diri . Err , bila aku cakap dengan kau kan , aku  rasa macam buang masa . Kau tahu takk .

Aku pun tahu juga speaking LONDON kau tuu tak berabuk macam kami semua butt , tak payahlah nak BUDGET sangat kau tu pandai SPEAKING LONDON . Adohh mak . Ehh , by the way tak silap aku F*Z*EE* yang buat HAIKU kan ? Then kau baca macam kau buatt . Err . Aku tahu badan aku gemok , gendut , gempal butt at least aku jadi diri aku sendiri . I'm beautiful what I'm . Use this word lah BODOH . Adohh . Aku tak nak kutuk kau dekat BLOG aku laa wehh . Buat semak mata aku jee . Masalahnya sekarang aku dah PIST OFF gila dengan kau lahh wehh . Kau tahu tak , member aku dekat JB semua tak TALAM DUA MUKA lah . Dorang jadi diri dorang sendiri . Dah lah wehh . Aku dah malas nak kuutuk kau dekat sini !



Pasal kau , Buat kali pertama AKU KUTUK ORANG DEKAT BLOG AKU LAH WEHH !!!

2 comments: